jueves, 7 de julio de 2011

Gracies

Estimats pacients, clients i amics,

L’espai mariademerce tanca les portes el 31 de juliol 2011,
peró t’esperem a Trankilament el proper 1 de setembre 2011.

La situació econòmica del moment, ens impulsa a fer un canvi en la nostra trajectòria.

Moltes gracies per aquests cinc anys de projectes, propostes, tallers, sessions, xerrades,
portes obertes, meditacions, celebracions, fidelitat, confiança, companyia, somriures i un
llarg etc…

Ha estat un plaer compartir part de les vostres vides, dels vostres somnis, del vostre
creixement.

Ara la vida em convida a omplir un cistell amb els fruits d’aquest cinc anys, i iniciar un nou
repte en un nou espai.

mariademerce va néixer com un modest projecte que poc a poc va anar adquirint
dimensió, interès, seguidors, convertint-se en un lloc de referència a Sant Cugat; un
projecte intens, enriquidor i que m’ha permés conèixer gent meravellosa.

Per la meva banda continuaré realitzant la mateixa feina, la meva vocació, des de un nou
espai que us convido a conèixer, Trankilament.

Mantenint l’equip de col—laboradors i talleristes, sumem forces i energia amb l’ equip de
l’Anna Salas, per tal de créixer i poder donar un major i millor servei terapèutic a Sant
Cugat.

M’il—lusiona aquest nou projecte ple d’oportunitats i espero retrobar-vos el 1 de setembre a
TRANKILAMENT - C/ Can Mates 2-4 – Tel. 619 051 176 / 935891179 / 935897627

Un desitjo un estiu amb temps per descansar i gaudir del sol, amics, temps, silenci, lectura,
música, família ...

Fins aviat, una abraçada

Mercè Fargas

No hay comentarios:

Publicar un comentario